خرید مارش فانل ویسکومتر

مارش فانل ویسکومتر یک دستگاه خیلی ساده برای اندازه گیری ویسکوزیته گل حفاری است.

قیف مارش - مارش فانل و کاپ
تامین قیف مارش و کاپ توسط شرکت دیاکو انرژی پژوه

مارش فانل ویسکومتر (Marsh funnel) چیست؟

مارش فانل ویسکومتر یک دستگاه خیلی ساده و آسان برای اندازه گیری ویسکوزیته سیال حفاری در لحظه می‌باشد. با این دستنگاه میتوان به صورت مداوم و پی در پی ویسکوزیته گل حفاری را بر روی دکل اندازه گیری کرد.

مارش فانل شامل یک قیف و یک کاپ درجه بندی شده می‌باشد.

 

کاپ درجه بندی شده چگونه است؟

کاپ مدرج اندازه گیری، درجه بندی شده در سانتی متر مکعب و اونس سیال است که به طور خاص برای استفاده با قیف مارش طراحی شده است. این ترکیب برای اندازه گیری سریع و در لحظه ویسکوزیته سیال حفاری استفاده می شود.

 

مارش فانل و کاپ
تامین قیف مارش و کاپ توسط شرکت دیاکو انرژی پژوه

 

کالیبراسیون قیف مارش چگونه است؟

به طور دوره ای کالیبراسیون قیف مارش را با اندازه گیری ویسکوزیته آب شیرین بررسی کنید. ابعاد قیف به گونه ای است که خروجی یک کوارت (946 سی سی) آب شیرین در دمای 5±70 درجه فارنهایت (3±21 درجه سانتی گراد) باید در 5/0±26 ثانیه صورت پذیرد. اگر قیف مارش از کالیبراسیون خارج شده باشد، باید دوباره با استفاده از لوله پاک کن تمیز شود تا مطمئن شوید که هیچ مانعی در خروجی وجود ندارد.

اما چنانچه قیف مارش پس از تمیز کردن، مقدار نادرست آب شیرین را نشان می‌دهد، احتمالاً لوله خروجی از حالت خمیده خارج شده است و قیف باید تعویض شود.

 

 

 

از کجا مارش فانل بخریم؟

شرکت های Fann و Ofite که هر دو در زمینه ساخت دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی سیال و سیمان حفاری فعال هستند، این محصول را تولید می‌نمایند.

شرکت دیاکو انرژی پژوه فعال در حوزه ساخت و تامین دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی سیال و سیمان حفاری میتواند قیف مارش به همراه کاپ را برای شما کارفرما و مشتری محترم در کمترین زمان تامین نماید. همچنین در این راستا اگر نیاز به مشاوره فنی داشتید میتوانید با کارشناسان شرکت دیاکوانرژی پژوه با شماره 02166403501 در تماس باشید.

 

 

X